Savjet za vjerska pitanja Muftijstva zeničkog je na posljednjoj sjednici razmatrao pitanje realizacije mektebske pouke te je konstatovano da se ista odvija bez većih poteškoća a u skladu sa propisanim epidemiološkim mjerama. Usvojen je jedinstveni termin zimskog raspusta za polaznike mektebske pouke koji će trajati od 01. do 14. januara 2022. godine.
Mektebska pouka u drugom polugodištu, započet će u subotu, 15. januara.
Koristimo priliku da polaznicima mektebske pouke čestitamo na stećenom znanju i ostvarenom uspjehu u prvom polugodištvu, te da im poželimo ugodan odmor tokom zimskog raspusta.
Mektebska pouka: Raspust od 01. do 14. januara 2022. godine
Mreža mladih: Džemat Starina domaćin omladinskom druženju
Mreža mladih Medžlisa Islamske zajednice Zenica je u posljednjim mjesecima 2021. godine organizirala nekoliko omladinskih druženja u džematima na području regija zeničkog medžlisa. Džemat Starina, 25. decembra 2021. godine, poslije jacije-namaza, bio je domaćin jednom u nizu druženja koje je okupilo mlade sa područja nemilske regije.
Prigodan program učenja ilahija i kasida priredili su aktivisti Mreže mladih džemata Šerići, a kao gost druženja prisutnoj omladini se obratio hfz. Fahir ef. Arnaut podsjećajući ih na nekoliko poruka koje imaju posebnu snagu i intenzitet u današnjem vremenu:
– čvrsta vjera u Uzvišenog Allaha a koja je rezultat istinske spoznaje Boga;
– potreba za sticanjem znanja koje je korisno zajednici muslimana;
– potreba da svojom čestitošću na svojim radnim mjestima i zadacima svjedočimo i širimo Dini-islam;
– težnja za uključivanjem u društvene aktivnosti kako bismo bili što korisniji članovi zajednice,
– često razmišljanje o životu od Allaha darovanom posebno vodeći računa o tome da je slobodno vrijeme i zdravlje koje nam je dato, potrebno iskoristiti prije nego budemo zauzeti i bolest nas snađe.
Druženje mladih je nastavljeno kroz razgovor i nagrade za one koji su savjete koje je hafiz uputio zapamtili, shvatili i nadamo se, primjenit će ih u mladosti.
Mreža mladih i imami nemilske regije su iskoristili priliku da se zahvale džematu Starina, džematskom odboru i imamu Dževad ef. Gračiću na gostoprimstvu i lijepoj atmosferi kojom su oplemenili ovaj lijepi skup.
Tribina u povodu 100 godina od rođenja hafiza Fuad ef. Subašića
U povodu 100 godina od rođenja hafiza Fuad ef. Subašića, bosanskohercegovačkog alima, muhaddisa i dugogodišnjeg imama, u Sultan-Ahmedovoj džamiji u Zenici gdje je proveo veći dio svog radnog vijeka, održana je tribina u znak sjećanja na njegov život i djelo. Organizator tribine bio je Medžlis Islamske zajednice Zenica, a pored mnogobrojnih poznanika, porodice i prijatelja hafiza Subašića, tribini su prisustvovali i muftija zenički hfz. dr. Mevludin ef. Dizdarević, prof. dr. Esmir Halilović te u ulozi moderatora glavni imam mr. Jakub ef. Salkica.
Upoznavajući prisutne sa opusom naučnog i alimskog rada hafiza Subašića, prvi se obratio prof. dr. Esmir Halilović – profesor na Islamskom pedagoškom fakultetu u Zenici, napomenuvši da je njegov magistarski rad bio vezan za istraživanje života i djela hafiza Subašića. Jedna od glavnih odrednica života hafiza Fuad ef. Subašića bila je njegov rad na prijevodu Buharijevog Sahiha, što uz titulu hafiza Časnog Kur'ana, govori o njegovoj ljubavi prema Allahovoj knjizi i prema Sunnetu Božijeg Poslanika. Dr. Esmir je istakao da su imami poput hafiza Subašića bili insani od kojih se moglo mnogo naučiti a posebno na polju konstantnog obrazovanje jer je on nakon završetka medrese, vanredno završio fakultet, položio hifz ali se uporedo bavio i hadiskom naukom. Zatim, njegov život je svjedočio konstantno i dosljedno življenje islama u svim situacijama, kao i borbu protiv neznanja, nepravde i opresije.
Muftija zenički hfz. dr. Mevludin ef. Dizdarević je prisutnima ukazao na važnost prisjećanja i očuvanja od zaborava velikana islama i Bošnjaka kakav je bio hafiz Fuad ef. Subašić: “Kada govorimo o sjećanju i načinima na koji se sjećamo naših velikana, a sjećanje je ono što nas definira jer smo to što jesmo na osnovu onoga čega se sjećamo, pa ukoliko se sjećamo tamo nekih likova i ličit ćemo na njih, a ukoliko se budemo sjećali hafiza Subašića, Muhameda Seida Serdarevića, Abdulaha Serdarevića, Hasan ef. Ljevakovića, i ličit ćemo na njih. Mi u tom smislu imamo dva krupna problema: Prvi problem je da se uopće ne sjećamo jer su iz naše kolektivne memorije potpuno izbrisane neke ličnosti koje su davale pečat, iznimno su bile značajne i bili su stubovi zajednice. Ova večerašnja tribina je nastojanje Islamske zajednice da neke ličnosti iz naše historije vratimo u našu kolektivnu memoriju. A drugi problem je nekritičko slavljenje, glorificiranje određenih epoha i određenih ličnosti. Hafiz Fuad ef. Subašić kao i sve druge ličnosti, imali su sjajnih, vrijednih, vjerodostojnih i čestitih poteza ali su imali i mahana. Mi, ukoliko želimo napraviti iskorak moramo kritički propitati našu cjelokupnu prošlost.”
Imami zeničkog medžlisa su pred dušu rahmetli hafiza Fuad ef. Subašića proučili dvije hatme i kraj večerašnje tribine bila je prilika za učenje hatmenske dove.
Iz biografije hafiza Fuad ef. Subašića izdvajamo: Rođen je u Boljanima Donjim kod Ključa, a na Ahiret je preselio 13. 06. 1985. godine u noći Lejletu-l-kadra u Sarajevu, mezar mu se nalazi u džematu Klopče. Od 1941. godine radi u džematu Jezerski Dijelovi kod Bosanske Krupe, sve do 1946. godine kada svoj radni angažman nastavlja u džematu Bužim a nakon 8 godina provedenih u Bužimu prelazi u Zenicu gdje u Čaršijskoj džamiji radi sve do svoje penzije. Kao vanredni student završio je Filozofski fakultet – Grupu orjentalnih jezika, ali i hifz Kur'ana čime kruniše svoj trud i ljubav prema islamskim naukama.
Hafiz Fuad ef. je život proživio skromno i nenametljivo, nastojeći da u svakoj zgodnoj prilici drugima ukaže na ispravan islamski stav o svim važnim pitanjima. Radio je vrijedno, kako posao imama, hatiba i muallima tako i na polju stalnog izučavanja Kur'ana, tefsira, hadisa i drugih znanosti.
Nekoliko djela je preveo sa turskog i arapskog jezika na bosanski, između ostalih i djelo “Bin bir hadis” 1952. godine, a nakon toga i kompletno djelo “Sahihul-Buhari.”
U povodu 100 godina od rođenja hafiza Fuad ef. Subašića
U 2021. godini se navršilo 100 godina od rođenja Fuad ef. Subašića koji je cijeli radni vijek radio kao imam. Rođen je u Boljanima Donjim kod Ključa, a na Ahiret je preselio 13. 06. 1985. godine u Sarajevu, mezar mu se nalazi u džematu Klopče. Od 1941. godine radi u džematu Jezerski Dijelovi kod Bosanske Krupe, sve do 1946. godine kada svoj radni angažman nastavlja u džematu Bužim a nakon 8 godina provedenih u Bužimu prelazi u Zenicu gdje u Čaršijskoj džamiji radi sve do svoje penzije. Kao vanredni student završio je Filozofski fakultet – Grupu orjentalnih jezika, ali i hifz Kur'ana čime kruniše svoj trud i ljubav prema islamskim naukama.
Hafiz Fuad ef. je život proživio skromno i nenametljivo, nastojeći da u svakoj zgodnoj prilici drugima ukaže na ispravan islamski stav o svim važnim pitanjima. Radio je vrijedno, kako posao imama, hatiba i muallima tako i na polju stalnog izučavanja Kur'ana, tefsira, hadisa i drugih znanosti.
Nekoliko djela je preveo sa turskog i arapskog jezika na bosanski, između ostalih i djelo “Bin bir hadis” 1952. godine, a nakon toga i kompletno djelo “Sahihul-Buhari.”
Bosna je iznjedrila mnoge velikane, često nepravedno zaboravljene – pisce i alime koji su svojim radom zadužili sve nas. Jedan od njih je i hafiz Fuad ef. Subašić – dugogodišnjim imam Sultan-Ahmedove/Čaršijske džamije u Zenici.
Tim povodom, u petak 24. 12. 2021. godine, poslije jacije-namaza će u Sultan-Ahmedovoj/Čaršijskoj džamiji u Zenici biti održano prigodno sjećanje na r. hfz. Fuad ef. Subašića, te će biti proučena hatma i hatmenska dova imama zeničkog medžlisa. O sjećanju na r. Fuad ef. i njegovom životu i djelu, govorit će prof. dr. Esmir ef. Halilović.
Seminar za voditelje i članove stručnih timova Savjetovališta za brak i porodicu
U organizaciji Uprave za vjerske poslove Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini održan je Treći seminar Savjetovališta za brak i porodicu pod nazivom “Koncept porodičnog savjetovanja” u Sarajevu, u periodu od 17. do 19. decembra 2021. godine. Voditeljica Savjetovališta za brak i porodicu Medžlisa Islamske zajednice Zenica Mulaima Omić i članovi stručnog tima Savjetovališta – savjetnici, učestvovali su u radu ovog seminara.
Na otvaranju seminara 17. decembar 2021. obratili su se izaslanik direktora Uprave za vjerske poslove dr. Enes Svraka, voditelj Odjela za mekteb i mlade i dr. Safija Malkić, voditelj Odjela za brak i porodicu u čijoj su nadležnosti Savjetovališta za brak i porodicu.
Dr. Svraka obratio se prisutnima, te u ime direktora Uprave za vjerske poslove Ismail-ef. Smajlovića prenio selame i riječi podrške daljem radu savjetovališta za brak i porodicu. Naglasio je da su edukacija, razmjena iskustava i međusobna podrška ključni za jačanje kvalitete usluga koje savjetovališta pružaju korisnicima.
Dr. Safija Malkić je kazala da je ovo treći ovogodišnji seminar Savjetovališta za brak i porodicu. Istakla je da je cilj ovakvih seminara pružanje podrške i jačanje kompetencija voditelja/ica i članova/ica stručnih timova savjetovališta za brak i porodicu pri medžlisima.
– Pokušali smo pomoći i dati podršku našim voditeljima/cama i članovima/cama stručnih timova savjetovališta za brak i porodicu pri medžlisima kroz organiziranje ovakvih seminara, koji će im pružiti dodatne odgovore na pitanja koja im se javljaju u radu sa korisnicima, a koja se prije svega odnose na teološki aspekt i na neka nova kretanja u oblasti teologije i razumijevanje kur’anskih i sunnetskih postulata, kao i neke odgovore koji se odose na unutarporodične odnose tj. nove pedagoško-psihološke izazove – rekla je.
Dr. Malkić je naglasila da je riječ o dugoročnom planu usavršavanja, te da će se sa ovim i sličnim aktivnostima nastaviti i naredne godine.
Referate o realiziranim aktivnostima i postignutim rezultatima prezentovale su Melisa Kurtić, savjetnica-teolog u Savjetovalištu za brak i porodciu Medžlisa Islamske zajednice Goražde i Fatima Puce, voditeljica Savjetovališta za brak i porodicu Medžlisa Islamske zajednice Mostar.
Fokus seminara je na konceptu porodičnog savjetovanja kroz usmjerena predavanja sa teološkog, pedagoško-psihološkog i psihoterapijskog aspekta.
Predavanja iz oblasti teologije održali su prof. dr. Ahmed Adilović, muftija travnički i dr. hafiz Rifet Šahinović, profesor na Islamskom pedagoškom fakultetu u Bihaću.
O temi “Harmonija u bračnoj i porodičnoj zajednici (osvrt na nasilje u braku i porodici)” govorio je prof. dr. Ahmed Adilović, muftija travnički.
On je izrazio radost zbog činjenice da je Islamska zajednica u fazi da organizuje stručne seminare u vezi sa brakom, porodicom i odgojem djece, te naglasio da je tema o kojoj govori izuzetno važna.
– Vrlo važno da vidimo kako islam gleda na sklad i harmoniju u braku i porodici, koje su to predispozicije koje islam traži da se obezbijede kako bi brak bio što harmoničniji, što uspješniji, kako bi bio što više ljepote života u braku, a što manje razvoda – naveo je Adilović.
Govoreći o važnosti projekta Islamske zajednice – Savjetovališta za brak i porodicu istakao je da je od iznimnog značaja činjenica to da je Islamska zajednica prepoznala stanje i potrebe društva i organizovala Savjetovalište za brak i porodicu uz niz drugih aktivnosti, te zaključio da je to nasušna potreba u današnjem vremenu, te izrazio nadu da će svi u Islamskoj zajednici učiniti ono što mogu i pomoći današnjoj omladini, ali i bračnim parovima da brakove sačuvaju i da oni budu što kvalitetniji.
Hafiz Rifet Šahinović, profesor na Islamskom pedagoškom fakultetu u Bihaću, održao je predavanje o temi “Razumijevanje dinamike unutarporodičnih odnosa i izazovi savremenog doba – teološki aspekt”.
On je kazao da vrijeme u kojem živimo nosi izrazito velike izazove za današnjeg čovjeka, a da su ti izazovi veoma vidljivi u našim porodičnim odnosima.
– Dinamika savremenog vremena odražava se na dinamiku unutarporodičnih odnosa. U tom kontekstu u jednoj kur’anskoj dovi se govori o tome da kada molimo dragog Boga trebamo moliti da budemo prisebni u svim svojim poslovima, pa tako i da tu prisebnost osjetimo ili vidimo i u razumijevanju ovog vremena u kojem živimo – rekao je hafiz dr. Šahinović.
Predavanja iz oblasti psihologije i psihoterapije održale su: Dženana Kuluglija i Mediha Imamović – psihologinje i porodični psihoterapeuti, a prezentaciju projekta hraniteljstva održali su Enes Šabić, šef Službe za hraniteljstvo, Amra Viteškić, socijalni radnik i Mirela Šehović, psiholog (JU “Kantonalni centar za socijalni rad” Sarajevo).
Seminar je završen predavanjem specijalnog gosta dr. Mohamada Al-Gammala, profesora islamskih nauka na Univerzitetu Hamad Bin Khalifa (Katar). On je održao predavanje o temi “Uzroci i posljedice fenomena razvoda braka i način njegovog tretiranja”.
Potom je uslijedila dodjela certifkata učesnicima seminara. Učesnici su veoma zadovoljni onim što su naučili i onim što će ponijeti sa ovog seminara.
(Amina Svraka/Preporod.info)
Mreža mladih: Omladinsko druženje u džematu Lokvine-Luke
U nedjelju, 19. 12. 2021. godine, džemat Lokvine-Luke bio je domaćin omladinskog druženja Mreže mladih Medžlisa Islamske zajednice Zenica za područje Kočevske regije. Mladi iz velikog broja džemata su u ugodnoj atmosferi, uz prigodne poruke mr. Sumedin ef. Kobilice, ali i uz melodične zvuke ilahija iskoristili druženje za međusobno upoznavanje, druženje i razgovor.
Ističući potrebu da se svaki musliman brine o sebi, svome stanju i stanju svoje zajednice u kontekstu Kur'anskoga ajeta: “O vjernici, brinite se o sebi”, Sumedin ef. Kobilica je kazao: “Dva su Kur'anska primjera koji na slikovit način opisuju kakav to vjernički odnos treba, odnosno ne bi smio, da vlada među muslimanima. Prvi primjer je Kur'anska pripovjest o Habilu i Kabilu, sinovima Adema, a.s., koja je okončana tragičnom smrću jednog od braća a kao rezultat zavisti. A drugi primjer je odnos dvojice braće, Allahovih poslanika, Musa, a.s, i Haruna, a.s., za kojeg Musa, a.s., moli da ga Allah zajedno sa njim pošalje kao pomagaća u predstavljanju Allahove poruke oholom faraonu. Musa, a.s., je znajući bratove kvalitete i svoje slabosti, ujedinio snage u zajedničkom cilju – rušenju faraonove vladavine.”
U nastavku druženje sa imamima, mladi su imali priliku da se prisjete najbitnijih poruka iz predavanja, te su uz zajedničku diskusiju oni najaktivniji nagrađeni knjigama. Prilika je iskorištena i za predstavljanje narednih aktivnosti koje planira realizirati Mreža mladih uz molbu mladima da se kroz svoje džemate uključe u rad Mreže mladih, te je iskazana zahvalnost Vehid ef. Jašareviću i džematskom odboru na organizaciji druženja, ali i glavnom imamu mr. Jakub ef. Salkici na podršci koju pruža Mreži mladih.
Hutba: Islamska porodica i savremeni izazovi
Hvala Allahu Gospodaru svjetova, Milostivom, Samilosnom, Vladaru Dana Sudnjega. Donosim salavat na posljednjeg Allahovog poslanika, Muhammeda, s.a.v.s., na njegovu časnu porodicu, uzorite ashabe, r.a., i na sve one koji slijede ispravan put vjere islama do Sudnjeg dana. Svjedočim da je samo Allah Bog, i da drugog boga osim Njega nema, te da je Muhammed, s.a.v.s., Allahov rob i poslanik.
Draga braćo, danas ćemo govoriti o važnosti islamske porodice u savremenom društvu i izazovima koji okružuju današnje zajednice. Kur'an nas usmjerava da su vijekovima postojali problemi sa kojima se zajednice suočavaju, te nam o njima kazuje i nudi nam konkretna rješenja. Izazovi sa kojima se danas suočavaju zajednice nisu ništa teži od onih povijesno opisanih. Roditelji se često suočavaju s izazovima kako odgojiti svoju djecu u okolnostima koje u velikoj mjeri oni ne mogu kontrolirati, u okolnostima koje i njima predstavljaju izazov kako u ekonomskom, političkom, društvenom, tako i u ideološkom smislu.
Činjenica je da je ovo stoljeće informatičke revolucije, vrijeme „elektronskih tehnologija“, te da je utjecaj modernih medija, vršnjaka i drugih društvenih faktora velik na razvoj djece i da se uloga roditelja u razvoju djece mijenja, ali to nikako ne znači i da je uloga porodice na razvoj djece manje važna. Naprotiv, osnaživanje roditelja da razumiju razvoj djece i da su kompetentni definirati svoje stavove u kontekstu savremenih socijalnih devijacija predstavlja itekako bitnu odrednicu.
Uzvišeni Allah će nam zato ukazati: „Kunem se roditeljem i onim koga je rodio (djetetom).“ (El-Beled, 3) Neupitno je da ovom zakletvom Allah, dž.š., ističe važnost roditelja i djeteta, odnosno važnost porodice koju zajedno čine. Podjednako je, dakle, važno da djeca pokažu dobročinstvo roditeljima, ali i roditelji djeci. U vertikali podizanja djece i njihovoga odgoja roditelji imaju veću odgovornost prema njima, nego li djeca prema roditeljima, ali odrastanjem djeca postaju obavezna uzvratiti roditeljima poslušnost i činiti im dobro. Abdullah b. Omer, r.a, je često govorio: „Odgoji svog sina, jer ćeš biti pitan, kako si ga odgojio i šta si ga naučio, a i on će biti pitan, je li ti dobročinstvo činio i pokoran bio!“
Najjednostavnija definicija odgoja bi glasila „to je proces izgrađivanja, razvijanja i oblikovanja čovjeka u njegovim ljudskim odlikama.“ Uzmemo li u obzir da smo na ovome svijetu poučeni kako mnoge pojave i stvari imaju mjerne jedinice, pa tako osnovna jedinica za mjerenje dužine je metar, za vaganje težine je kilogram, za mjerenje temperature celzijus, itd., ali osnovna jedinica za mjerenje ljudskosti je moral.
Brojna su kazivanja o tome koje su moralne norme po kojima se treba uskladiti odgoj djece, ali i samoodgoj roditelja, ali zasigurno najjednostavnija definicija je ona koju je Aiša, r.a., kazala za Poslanika, s.a.v.s., kada je kratko odgovorila na pitanje o njegovom moralu: „Njegov moral je bio Kur'an“. On je praktično živio ono što je slovom zapisano u Kur'anu. I, doista, Kur'an će nam predstaviti najbolja rješenje u izazovima sa kojima se suočavaju, ne samo porodice, nego društvo općenito.
Kur'anski termin ehl govori o porodici kao temeljnoj zajednici društva i u njemu nailazimo različita kazivanja o porodicama i porodičnim odnosima. Tako nailazimo kazivanja o porodicama, poput Imranove, koji su odgoj djece podredili pokornosti Uzvišenom Bogu, kazivanja o porodicama u kojima je suprug u potpunosti predan Allahu, a njegova supruga nepokorna, ili kazivanje o suprugu silniku i supruzi vjernici, te kazivanja o porodicama gdje su djeca pokorna Allahu, a roditelji odani nepokornosti, ili obrnuto gdje su djeca nepokorna, a roditelji pokorni Allahu. U svim tim kazivanjima Uzvišeni Allah ukazuje da je heterogenost u porodicama vijekovima prisutna, ali isto tako nas obavještava o rješenju navedenih problema. Analizirajući ta kur'anska kazivanja o porodicama zaključiti se može da je osnovni problem svih porodičnih nerazumijevanja i u ideološkom i društvenom kontekstu bio neposlušnost Bogu.
Dokaz više navedenoj argumentaciji jeste činjenica da ako bi se adresiralo na temeljnu kur'ansku poruku koja se odašilje porodicama bile bi to dvije ključne rečenice: „O vjernici, sebe i porodice svoje čuvajte od džehennemske vatre…“ (Et-Tahrim, 6), a ponajbolje pojašnjenje kako ih sačuvati jeste kur'anska sintagma: „Naredi čeljadi svojoj da molitvu obavljaju i istraj u tome…“ (Taha, 132) Poziv na istrajnost u obavljanju namaza, koji je najjača veza sa Uzvišenim Gospodarom u ideološkom smislu i osnovna sprega činjenja nevaljalih djela (fevahiš) u moralnom smislu je vrsta obećanja Milostivog svim porodicama koje žele sačuvati svoju čeljad od društvenih devijacija.
Prema tome, ova neraskidiva veza sa Uzvišenim Gospodarom je svojevrsni štit od riziko faktora: ličnih, porodičnih ili spoljašnjih i snažno pomaže djeci u usmjeravaju i usvajanju ideoloških i moralnih odrednica koje će mu pomoći u izazovima sa kojima se suočava. U najmanjoj mjeri bi se moglo kazati kako je ova poruka previše produhovljena i nudi jednostavno rješenje svih problema, ali argument više navedenoj konstataciji jeste i Poslanikov, s.a.v.s., savjet roditeljima: „Savjetujte vašu djecu da klanjaju kad napune sedam godina, i udarite ih ako ne budu obavljali namaz u desetoj godini, i razdvojite ih u krevetima.“
Završit ću dovom Ibrahima, a.s., koji je molio Gospodara za svoju porodicu dvije stvari: “Gospodaru moj, daj da ja i neki potomci moji obavljamo molitvu. Gospodaru naš, Ti usliši molbu moju! Gospodaru naš, oprosti meni, i roditeljima mojim i svim vjernicima na dan kada se bude polagao račun!”. (Ibrahim: 40-41)
Sumedin ef. Kobilica
Glavni imam održao sastanak sa muallimama
U petak, 10. 12. 2021. godine, glavni imam Medžlisa Islamske zajednice Zenica mr. Jakub ef. Salkica i muallima Mulaima Omić su održali sastanak sa muallimama koje dolaze iz svih regija zeničkog medžlisa a koje su već nekoliko godina angažovane u radu Medžlisa Zenica.
Sastanku je prisustvovalo 17 muallima, a razgovaralo se o aktivnijem učešću muallima u radu Medžlisa i Odjela za brak i porodicu kroz organizaciju redovnih predavanja, halki i kurseva za džematlijke. Muallime su upoznale glavnog imama da u pojedinim džematima već postoji navedena praksa ali da je potrebno proširiti aktivnosti na veći broj džemata.
Glavni imam je iskazao punu podršku radu Odjela za brak i porodicu pri Medžlisu Zenica a muallime su izrazile spremnost da budu aktivni sudionici i nosioci aktivnosti koje će se realizirati u narednom periodu u nadi da će ovakav pristup imati višestuku korist i važnost za afirmaciju žene muslimanke i porodice koja se nalazi u krizi.
Glavni imam je iskoristio priliku da se zahvali muallimama na aktivnostima i učešću u projektima koje realizuje Medžlis, a posebno na brizi i hizmetu Islamskoj zajednici.