Ponedjeljak, Rebiul-evvel 23, 1447
Stranica 81

Saopćenje u vezi postupanja sa kurbanskim mesom

Muftijstvo zeničko sa pažnjom je pratilo dešavanja u proteklim danima oko medijskih napisa u vezi sa postupanjem sa kurbanskim mesom pojedinih ustanova na području Zenice, iako se ne radi o mesu koje je donirano od strane Islamske zajednice. Za konačno opredjeljenje, pored medijskih napisa, iščekujemo i izvještaje nadležnih državnih organa, a Medžlis Islamske zajednice Zenica, odgovarajući na upite medija u vezi postupanja sa kurbanskim mesom, kao nadležni Medžlis, uputio je saopćenje koje su pojedini mediji već objavili, a koje prenosimo integralno:

‘’Medžlis Islamske zajednice Zenica na vrijeme je izvršio sve pripreme kako bi odgovorno, stručno i kvalitetno organizirao aktivnosti za Kurban-bajram, posebno za klanje kurbana i akciju prikupljanja  kurbanskih kožica.

Data su  određena uputstva da svi oni koji će klati kurbane trebaju  obavezno pribaviti veterinarski nalaz o zdravstvenom stanju stoke koja je određena za kurban.

Također, u saradnji sa Zavodom za javno zdravstvo – Institut za zdravlje i sigurnost  hrane ZE-DO Kantona, u sve džemate i institucije koje primaju kurbansko meso distribuiran je edukativni materijal o načinima postupanja sa kurbanskim mesom, kožicama i pravilnim načinom skladištenja i zbrinjavanja istih.

Podsjećamo, kurban je ibadet, izraz naše pokornosti dragom Bogu i Njemu ugodno djelo. Kao i kod drugih ibadeta, poput namaza, posta i sl., tako i prilikom klanja kurbana moramo povesti računa o formi, tj. načinu kako obavljamo to klanje i šta činimo sa životinjom, mesom, kožom i nastalim otpadom nakon klanja, kako ne bismo zbog pogrešnog postupanja izgubili bereket i vrijednost kurbana, ali i našeg ibadeta.

Kako su dani Kurban-bajrama u ljetnim danima, kada su temperature  izrazito visoke, svi akteri, pojedinačno (džematlija-građanin) ili institucionalno  (Rijaset, Medrese, obrazovne institucije Islamske zajednice u BiH) moraju biti pažljivi u postupanju sa mesom i kurbanskim kožama, kako ne bi došlo do njihovog propadanja.

U Zenici već nekoliko godina nema organiziranog prikupljanja kurbanskog mesa putem Medžlisa Islamske zajednice Zenica, već je to vršeno od strane pojedinačnih donatora, tako da ne možemo komentirati slučaj iz ”Doma za stara lica” Zenica.

Svako postupanje sa kurbanskim mesom koje ugrožava ibadetsku dimenziju kurbana narušava integritet kurbana kao bogougodnog djela, te je sa stanovišta islamskih propisa neprihvatljivo. To je poruka koja se šalje ljudima – donatorima. Stoga nam se kao vjernicima-džematlijama, građanima i institucijama koje primaju kurbansko meso, stavlja u amanet i obavezu, da postupamo odgovorno i po normama koje je uspostavio šerijat.”

Hutba: Mekteb

Poštovana braćo!
Neizmjerna hvala Allahu, dž.š., Gospodaru svjetova i neka je salavat i selam na Muhammeda ,s.a.v.s, njegovu časnu porodicu, šehide i one koji slijede put Upute do Dana Sudnjeg
Prije nekoliko dana počela je školska 2019/2020 godina. Dvorišta naših škola odjekuju od dječijih glasića. Za nekoliko dana, počinje nam i mektebska nastava i ovo je ujedno i poziv svim roditeljima da upišu svoju djecu u mekteb, jer mekteb je pokazatelj naše svijesti i odgovornosti prema samom sebi, djetetu i islamskoj zajednici. Nesmijemo dozvoliti da nam djecu odgaja ulica i virtuelna ulica (internet). Temeljni izvori islama, Kur’an i sunnet Allahovog Poslanika, a.s., nedvojbeno ukazuju da je islamski odgoj potomstva prioritetna obaveza roditelja, i onih koji su zaduženi za sistematsko – metodičko – pedagoški odgoj djece, a to su mektebi, škole i vrtići. Veoma je važno da roditelji vode računa o tome ko im i na kakav način odgaja djecu tj. Na kakav način utiče na njih i u kolikoj mjeri.
U kur`anskoj suri Lukman, nalazimo divan primjer roditeljskog odnosa i odgovornosti prema odgoju potomstva: Iz kale Lukmanu libnihi ve huve jeizuhu ja bunejje la tušrik billah. Inne-š-širke lezulmun aziim.
„Kada Lukman reče sinu svome, savjetujuci ga: “O sinko moj, ne smatraj druge Allahu ravnim, mnogoboštvo je, zaista, velika nepravda.”
Na drugom mjestu, u suri Jusuf, Allah ,dž.š., na tri mjesta spominje košulju.
Prvi put, kada su Jusufova ,a.s., braća došla sa krvavom košuljom ocu Jakubu,a.s., pravdajući se da je Jusufa ,a.s., pojeo vuk dok su se igrali. Jakub , a.s., nadahnut Objavom, tada je rekao :” Milostivan je ovo neki vuk, pojeo je mog sina, a nije mu razderao košulju!” Svjestan je bio da je to jedna od njihovih spletki.
Drugi put, košulja se spominje, kada je Azizova supruga, velikaša kod kojeg je Jusuf , a.s., odrastao, pozivala ga na grijeh. Tada mu je Azizova supruga razderala košulju odostrag, dok je Jusuf ,a.s., bježao od nje.
Treći put se spominje, kada je Jusuf , a.s., poslao ocu svoju košulju i on je, stavivši je na lice progledao. I kao što Allah ,dž.š., u ovoj časnoj suri, spominje tri vrste košulja, postoje i tri vrste znanja. Jusufova , a.s., braća su bili sinovi poslanika. Posjedovali su znanje, znanje sa izvora. Ali, to njihovo poimanje znanja bilo je “krvavo znanje”. Znanje koje ih je navelo da svoga brata bace u bunar i pokušaju da ga ubiju. Isto znanje imale su i haridžije za koje je Alija ,r.a., rekao kada su se pozivali na kur'anski ajet:” inil hukmu illa lillah-Presuda pripada samo Allahu!”- “to su riječi Istine, sa kojima se želi zabluda – kelimetu hakkin juradu biha batil”
Danas diljem muslimanskog svijeta, musliman puca na muslimana i uzvikuje “Allahu ekber!” Zar pravo znanje, može dozvoliti čovjeku da puca na svog brata? Zato je to “krvavo znanje”, baš kao i košulja koju su Jusufova ,a.s., braća umazali krvlju i predočili svome ocu. Druga vrsta znanja, jeste, znanje kojim se čovjek oholi. Znanje koje rascijepi čovjeka i učini ga munafikom. I samo etimološko značenje riječi munafik ( licemjer) ima značenje rascijepljene osobe čije riječi ne odgovaraju njegovom djelu. Nemoguće je da se u jednom čovjeku, nađu znanje i oholost, a da krajnji rezultat tog znanja ne bude “pocijepan insan” i duhovno i intelektualno. Treća vrsta znanja, jeste, znanje u ime Boga. Od tog znanja, čovjek progleda, vidici mu se rašire . Padne koprena sa očiju, baš kao što je Jakub ,a.s., progledao, nakon što je stavio Jusufovu ,a.s., košulju na svoje lice. Zato, braćo moramo paziti ko nam i kakvu košulju oblači našoj djeci. Zato nam je važan mekteb! Mekteb u kojem ćemo učiti našu djecu da budu pokorni svome Gospodaru, samo radi Njega. Mekteb u kojem ćemo učiti o najboljem stvorenju koje je hodalo zemaljskom kuglom. Učiti o njegovom moralu, čuvanju porodičnih vrijednosti i važnosti porodice. Učiti da poštujemo sve ljude. Učiti ih da vole svoju domovinu. Učiti ih da budu LJUDI!
Poštovana braćo!
Svaki roditelj koji upiše svoje dijete u mekteb, zapravo, postupa kao i supruga Imranova koja je posvetila dijete svome Gospodaru.
„Kada Imranova žena reče: “Gospodaru moj, ovo što je u trbuhu mome je zavjetujem samo na službu Tebi, pa primi od mene, jer Ti, zaista, sve čuješ i znaš!”
Ono što se preda Allahu i radi Allaha, ne može propasti.
Naša obaveza, jeste, da na lijep način prenesemo emanet vjere svome potomstvu kao što kaže Allah, dž.š., za Lukmana- ve huve jeizuhu „savjetujući ga“ a ne derući se i vičući na njega.
Prenosi se da je jedan dan, malena Fatima , r.a., došla svome babi, Muhammedu ,a.s., plačući. “Šta ti se desilo?” – upita je Poslanik ,a.s., zabrinuto. “Ošamario me je Ebu Džehl” – reče Fatima plačnim glasom. Poslanik ,a.s., zagrli kćerkicu kako bi je smirio. Teško mu je padalo stanje muslimana u Mekki. Stalno su ih mučili. U tome su prednjačili Ebu Džehl i Ebu Sufjan, te Poslanikov , a.s., amidža Ebu Leheb. Na iznenađenje svoje kćerkice, Poslanik ,a.s., reče: ” Idi Ebu Sufjanu i reci mu šta ti se desilo!” Fatima ,r.a., posluša , te ode do Ebu Sufjana i ispriča mu šta se desilo, a on je uze za ručicu i odvede do kuće Ebu Džehla. ” Ebul Hakeme, jesi li ti ošamario Muhammedovu kćerku?” “Jesam” – reče Ebu Dzehl. ” Fatima, ošamari ti njega sada!” – reče Ebu Sufjan- a Fatima ,r.a., iskoristi priliku i ošamari Ebu Džehla. ” Ako se ne slažemo sa onim što njen otac govori, zar se moramo iskaljivati na djeci??- urlao je Ebu Sufjan na Ebu Dzehla. Fatima ,r.a., se vrati Poslaniku , a.s., ispriča mu šta se desilo, a Poslanik ,a.s., podiže ruke i reče : ” Allahumme la tensiha li Ebi Sufjan ( Bože moj, ne zaboravi ovo Ebu Sufjanu). Ibn Abbas kaže:” Mislim da je Ebu Sufjanovo primanje islama rezultat ove Poslanikove ,a.s., dove, a čiji sebeb je lijep odnos prema djetetu.
Muhammed s.a.v.s., uči nas da jedna od tri stvari koje uzrokuju da se čovjeku pišu dobra djela i nakon smrti, jeste, i „ veledun salihun jed`u lehu“ – odgojeno dijete koje upućuje dovu za svoje roditelje. Upisom svog djeteta u mekteb, mi produžavamo životni vijek naših dobrih djela.
Dozvolite mi da vam , na kraju, ispričam priču o čovjeku koji je svjestan velike vrijednosti trajnog dobra koje ostavi iza sebe, sagradio džamiju kada je vidio odnos njegove porodice prema njemu još za života. Naime, pripovjeda jedan insan kako je jedne prilike otišao do lokalne stare džamije, gdje je imam bio prijatelj njegovog oca. A on mu reče:” Hoćeš li da ti ispričam priču o gradnji ove džamije? Kao što vidiš , ova džamija je stara preko četiri stotine godina, a iz razloga njene gradnje možemo svi izvući pouku. Naime, bio jedan insan koji se bavio trgovinom i posao mu je išao dobro. Jedan dan, ugleda svoga komšiju, te ga zamoli da ponese njegovoj kući tri kilograma grožđa koje je jako volio, a on ima još nekih obaveza u radnji. Došavši kasnije kući, reče:” Donesite nam ono grožđe da se počastimo .” A supruga, odgovori:” Bogami smo , sve pojeli.” “Nijedno zrno mi niste ostavili”- reče pomalo ljutito. ” Pojeli smo ja i tvoja djeca, zaboravili smo ti ostaviti”- reče žena, a on ustade i izađe iz kuće. Ode do svog prijatelja koji se bavio prodajom zemljišta. Zamoli ga da mu proda najljepšu parcelu koju ima, a nakon toga ode do čovjeka koji se bavio gradnjom i zamoli ga da započne odmah graditi džamiju na toj parceli. Ovaj brže bolje, okupi radnike i razmjeriše džamiju. Kada se kasno uveče vrati kući, supruga ga upita:” Gdje si bio?” “Sad mogu mirne duše umrijeti”- reče. Zaboravili ste na mene zbog grožđa, a ja živ među vama. Kako da me se sjetite kad preselim, pa da udijelite sadaku za mene?”
Dragi roditelji! Ova trajna sadaka, ovo trajno dobro djelo, može biti i tvoje dijete koje pošalješ u mekteb.
Molim Allaha , dž.š., da nas održi na pravom putu i pomogne nam da svoje potomstvo izvedemo na selamet. Amin!

Ismet ef. Bašić

Mektebska nastava počinje u subotu

Poštovana braćo, dragi roditelji,

U skladu sa Pravilnikom o mektebima i mektebskoj nastavi, donešenim 28. avgusta 2007. god., član 5. obavještavamo vas da mektebska pouka u 2019/2020. godini počinje u subotu 07. septembra 2019. god.
Uvjereni smo da ste kao roditelji svjesni odgovornosti koju nosimo pred Uzvišenim Allahom, dž. š., za svoju djecu i evlade.
Znamo da roditelji svojoj djeci žele ono što je najbolje. Svako od nas želi da ima dijete koje će spoznati vrijednost svoga identiteta, vjere, kulture i tradicije, voleći svoje, a poštivajući druge.
Zato, dragi roditelji, upišite svoje dijete u mekteb, te ih podržite u tome i tako zajedno s nama podijelite časnu i odgovornu misiju odgoja, kako bismo ovaj svijet činili ljepšim i boljim mjestom.
Ovom prilikom, svim polaznicima mekteba, roditeljima, muallimima i muallimama želimo sretnu, uspješnu i berićetnu 2019/20. mektebsku godinu godinu. Posebne čestitke upućujemo ovogodišnjim prvačićima i njihovim roditeljima, sa željom da zavole mekteb i da mu se svaki dan raduju.

Medžlis Islamske zajednice Zenica

Sutra prvi dan Kurbanskog bajrama

U nedjelju, 10. zu-l-hidždžeta, 1440. h. g. odnosno 11. 08. 2019. je Hadžijski ili Kurban-bajram. Za ovaj bajram, podsječamo, vežu se četiri propisa:
1. Tekbir i tešrik – učenje tekbira poslije svakog obavljenog farz namaza, počev od 9. zu-l-hidždžeta, poslije sabah-namaza, do četvrtog dana Kurban-bajrama do ikindije – namaza.
2. Obavljanje hadždža – pete temeljne islamske dužnosti.
3. Klanje kurbana, prinošenje žrtve u ime Allaha, dž. š.
4. Klanjanje bajram – namaza.
Bajram namaz će se klanjati u 6,24 sati, a sabah-namaz u 5,05 sati. Centralna svečanost u povodu Kurban-bajrama na nivou Medžlisa IZ-e Zenica održat će se u Sultan Ahmedovoj – Čaršijskoj džamiji u Zenici. U 7,00 sati biti će organiziran Bajramski prijem u prostorijama Medžlisa IZ-e Zenica.
Ponedjeljak, 12. 08. 2019. god./ 11. Zul-hidždže 1440. h. g. u 08,00 sati – počinje realizacija akcije prikupljanja kurbanskih kožica po džematima, do 13 sati. Prijem kurbanskih kožica za gradski dio biti će u džematu Pehare i P. Han na sabirnom mjestu za prijem svih kožica, do 9 sati, drugi dan bajrama
Također, u ponedjeljak, 12. 08. 2019. god. na Trgu Alije Izetbegovića biti će organizirana „Bajramska svečanost“ sa početkom u 20 i 30 sati. Gosti Eldin Husejnbegović, Armin Muzaferija, hfz. Aziz Alili i drugi.
Utorak, 13. 08. 2019. god./ 13. Zu-l hidždže 1440. h. g. u 10,00 – Posjeta Kazeno-popravnom zavodu, prigodan program, te u 11,00 sati – Bajramski prijem u atriju Medžlisa Zenica za predstavnike političkih, kulturnih, obrazovnih i vjerskih institucija u gradu Zenica.
Medžlis Zenica svim muslimanima i muslimankama, od srca čestita mubarek Bajram, moleći Allaha dž. š. za zdravlje, uspjeh u radu, Allahov blagoslov i bereket.
Bajram šerif mubarek olsun!

U ponedjeljak “Bajramska svečanost”

Monodrama „Da li sam zaboravljen?“

Medžlis Islamske zajednice Zenica povodom sjećanja na počinjeni genocid na Bošnjacima Srebrenice i Žepe koji se desio prije dvadeset četiri godine, u utorak, 09. 07. 2019. g. u Bošnjačkoj zajednici kulture Preporod sa početkom u 19,00 sati organizirao je. monodramu “Da li sam zaboravljen?”.
Monodrama „Da li sam zaboravljen?“ svjedoči o stradanju mladića u genocidu u Srebrenici jula 1995. godine, te je kao takva svojevrsna paradigma stradanja svih nevinih Bošnjaka na cijelom teritoriju Bosne i Hercegovine.
Monodrama „Da li sam zaboravljen?“ autorsko je djelo Edine Cikotić, a izvode je članice dramskog ansambla Dženetske ptice s Kalibunara iz Travnika.
U samom početku namjera scenaristice i producenata ove monodrame bila je da se igra interno i da iz okvira džemata ne izlazi u javnost.
Nakon premijernog izvođenja na Kalibunaru, monodrama je dobila na važnosti jer je jedna od rijetkih koje govore o srebreničkom genocidu, te je izvedena u Srebrenici, potom Sarajevu, Mostaru, Tuzli, Livnu, Bugojnu, Gornjem Vakufu, Vitezu i nekoliko puta u Travniku. Monodrama je gostovala i van granica Bosne i Hercegovine i to u Crnoj Gori u gradovima Plav, Rožaje, Petnjica, Tuzi i Bar, te u Sjevernoj Makedoniji u gradu Skopju.
Tekst monodrame, pokušava odgonetnuti sjećanja i misli žrtava genocida počinjenog u Srebrenici 1995. godine, pokušava opisati stravične detalje tih događaja. Priča je ispričana kroz lik neimenovanog mladića odvojenog od porodice kojeg srpski zločinci odvode u smrt. Ovdje se govori o njegovim posljednjim trenucima života, te se kroz dramski prikaz nastoji odgonetnuti o čemu bi taj mladić u tim momentima mogao razmišljati, šta bi mogao osjećati…
Cilj ove monodrame jeste prenijeti istinu o stradanju Bošnjaka Srebrenice i Žepe na mlađe generacije koje u tim godinama nisu bile ni rođene.
N.D.

Budi trag u sjećanju – 11. juli 1995.

U srijedu, 10. jula 2019. godine sa početkom u 18:30h, u ugodnom ambijentu Atrija Sultan- Ahmedove medrese, već drugu godinu zaredom, Aktivisti Mreže mladih MIZ Zenica te Hor Mreže mladih MIZ Zenica održali su program pod nazivom “Budi trag u sjećanju 11. juli ‘95.” Ove godine, za navedeni program, tekst i scenario napisala je Emina Šehić, članica Mreže mladih MIZ Zenica.
Nakon što je Vehid ef. Jašarević, imam u džematu Lokvine- Luke, proučio ašare prisutnima se obratio glavnim imam Medžlisa IZ Zenica, mr. Jakub ef. Salkica toplim riječima dobrodošlice i uvodnim govorom. U svom govoru, mr. Jakub ef. Salkica, istakao je kur'anski ajet iz sure Fussilet: “Dobro i zlo nisu isto!” – (Fussilet, 34.) te posebno naglasio, kako trebamo znati i ukazivati na razliku između dobra i zla – heroja i zločinca – žrtve i zločinca. Srebrenica, simbol najvećeg ljudskog stradanja, rana je koje se sjećamo, rana je koju čuvamo i rana je koju nikada i nikome ne damo.
Voljeli bismo da nismo morali raditi ovakav program, na ovu temu. Voljeli bismo da naša zemlja ne krvari u njenom istočnom dijelu. Voljeli bismo da otac ima sina, da sin ima oca. Da majke imaju i sinove i očeve. Ali krvnik je odlučio da to tako ne može. Stoga smo i ovoga puta i ovog jula progovorili o mjestu i vremenu, o ljudima i zlobnicima, o patnji i ljubavi. Šutnja ubija. Kažu da je šutnja znak odobravanja, ali mi ne odobravamo.
Dan uoči godišnjice obilježavanja genocida u Srebrenici iskoristili smo priliku da pošaljemo jasnu poruku: “Narod koji zaboravlja svoju prošlost je narod koji strijepi od toga da mu se ta prošlost ponovi.” Ako smo mi mladi ljudi budućnost, onda je sigurno da prošlost nosimo samo kao opomenu, samo kao sjećanje, samo kao zahvalu za dobivenu slobodu.
Odmah nakon održanog programa, predana je i hatma – dova za duše umrlih Srebreničana. Hatme su proučili članovi Mreže mladih i imami Medžlisa IZ Zenica.
Na kraju, prisutnima; učesnicima u programu; domaćinima i organizatorima programa se zahvalio na odzivu, učešću i organizaciji, koordinator Mreže mladih MIZ Zenica, Muamer ef. Dizdarević te tom prilikom pozvao predsjednika Izvršnog odbora Medžlisa IZ Zenica, gdina Muhameda Begagića i glavnog imama Medžlisa IZ Zenica, mr. Jakub ef. Salkicu da učesnicima i najaktivnijim članovima Mreže mladih MIZ Zenica, koji svakodnevno svojim odzivom i pomoći pri organizaciji svih aktivnosti Mreže mladih MIZ Zenica daju svoj doprinos i podršku, uruče hedije koje su pripremili domaćini navedenog programa kao svojevrstan vid priznanja za njihov dosadašnji rad i trud.
Emina šehić

Najava monodrame: Da li sam zaboravljen?

Program obilježavanja godišnjice genocida u Srebrenici: Monodrama “Da li sam zaboravljen”

Medžlis Islamske zajednice Zenica će u svim džamijama obilježiti sjećanje na
genocid u Srebrenici učenjem Jasin-i-šerifa i dove 10. 07. 2019. god., te Program Dan sjećanja pod nazivom: „Budi trag u sjećanju 11. jul 1995.“ kao i monodrama “Da li sam zaboravljen?” u utorak, 09. 07. 2019. g. u KZB Preporod sa početkom u 19,00 sati. Autor: Edina Cikotic – a izvode je članice dramskog ansambla “Dženetske ptice” iz Travnika.

Ovo je priča i o nama, o našem narodu, o genocidu koji ne smijemo zaboraviti. Ovo je glas mladića koji je paradigma stradanja hiljada bošnjačkih šehida diljem Bosne i Hercegovine. Poslušajmo zašto nam mladić poručuje: “Da li sam zaboravljen? Jer, nakon ove monodrame puno bolje ćemo znati cijeniti sve blagodati koje imamo kao dar od
Boga, na čemu Mu trebamo neizmjerno biti zahvalni.
Program „Budi trag u sjećanju 11. jul 1995.“ će se održati u srijedu, 10. 07. 2019. god. u Atriju Medžlisa sa početkom u 18.30 sati. Program će izvesti aktivisti Mreže mladih koji će govoriti o „Srebrenici“. Mreža mladih, kao i imami Medžlisa IZ-e Zenica, proučit će tri hatme za šehide Srebrenice.
U četvrtak, 11. jula sa početkom u 11 sati na Trgu Alije Izetbegovića biti će
održana šetnja „Zenica za Srebrenicu – da se ne zaboravi i ne ponovi!“. Nakon šetnje će biti položeno cvijeće i proučena dova za stradale Srebreničane i za šehide Armije RBiH na Kamenom spavaču. Cilj šetnje je obilježiti 24 godine od genocida nad Bošnjacima u Srebrenici.
MOLIMO SVE ONE KOJI ŽELE DA BUDU UČESNICI NA ŠETNJI DA OBUKU BIJELE MAJICE ILI KOŠULJE, SA CVIJETOM SREBRENICE.

Sastanak za hadžije Muftijstva zeničkog

Muftijstvo zeničko i Medžlis Zenica su od strane Ureda za hadž obaviješteni da će se zajednički sastanak za hadžije sa područja Muftiluka zeničkog održati u srijedu 17. 07. 2019. godine, u Ensar džamiji u Zenici, poslije ikindija-namaza.

S obzirom da će pomenuti sastanak imati edukativni sadržaj, prisustvo hadžija i vodiča je obavezno. Nakon edukativnog programa, hadžijama će biti podijeljeni: koferi, prsluci, okovratni novčanici i brošura o hadžu.

Najnoviji članci

Posjeta Medžlisu Islamske zajednice Čajniče

Osuda skrnavljenja pravoslavnog groblja u naselju Pečuj

U Zenici promovisana knjiga “Ja sam Alen”

Mevludski program za žene u Sejmenskoj džamiji

X