1. Na obavljanje pet dnevnih namaza poziva nas čovjek-muezzin, a na obavljanje noćnog namaza poziva nas Gospodar svjetova.
2. Glas muezzina kada poziva na pet dnevnih namaza gotovo svi ljudi čuju, a glas Pozivatelja na noćni namaz samo pojedini osjete.
3. Muezzin prilikom poziva na dnevne namaze izgovara riječi: požurite na namaz i požurite na spas, a Gospodar onima koji obavljaju noćni namaz kaže: „Ima li neko da od Mene nešto traži pa da Mu to dam?“
4. Dnevne namaze obavlja mnogo više ljudi nego noćne, noćni namaz obaljaju samo posebni i od Gospodara odabrani Njegovi robovi.
5. Kod pojedinih ljudi u obavljanju pet dnevnih namaza ima pretvaranja i želje za pokazivanjem pred ljudima, dok kod obavljanja noćnog namaza nema nikakvog dvoličnjaštva, jer se obavlja u dubokoj noći i potpunoj tišini predan samo Uzvišenom Allahu.
6. Kod obavljanja dnevnih namaza, ponekad, naše misli su zaokupljene ovosvjetskim problemima, dok kod noćnog namaza naša pažnja i koncentracija je više usmjerena na Allaha i na budući svijet.
7. Dnevne namaze pojedini obavljaju zbog dogovorenog sastanka poslije namaza ili druženja koje planiraju imati poslije obavljenog namaza, dok se noćni namaz obavlja, isključivo, zbog razgovora sa Gospodarom i približavanja Njemu i Njegovoj milosti.
8. Mogućnost primanja dove prilikom obavljanja dnevnih namaza postoji, ali za dove upućenu u noćnom namazu Gospodar je obećao da će biti primljenje kazavši: „Ima li neko da od Mene nešto traži pa da Mu to dam?“
9. Noćni namaz obavljaju samo oni koje je Allah, dž.š., uputio na taj namaz kako bi s Njim u tišini noći razgovarali, približili Mu se i iznijeli svoje probleme, poteškoće i želje uz molbu da ih Gospodar svjetova riješi i dove usliša. Takvi su najbliži Allahu dž.š.
Noćni namaz je najvrjedniji namaz poslije pet dnevnih namaza. Najbolje ga je klanjati što kasnije, pred samu zoru. Noći mubarek mjeseca ramazanu su najbolja prilika za obavljanje noćnog namaza.
Blago li se onima koji su ovaj poziv na obavljanje noćnog namaza primili, koji ponizno stoje pred Gospodarom obavljajući noćni namaz, koji smjerno razgovaraju s Allahom, dž.š., i koji uživaju družeći se s Njim.
Kad stojiš pred Allahom, dž.š., u tami noći obasjan samo Njegovim nurom ponašaj se kao dijete. Dijete kada nešto želi dobiti iskreno lije suze kako bi postiglo ono za čim žudi. Ponašaj se kao dijete kada moliš za neku svoju potrebu.
Preveo i prilagodio Ahmed ef. Agetović